یاراحمدی: امکاناتمان در کرج تایید می شود بعد با نفت تهران در خرم آباد بازی می کنیم
دورود شهر من
وبی برای دورودی ها

خبرگزاری ایسنا: سرپرست تیم فوتبال گهر دورود از بازی‏های سیاسی که منجر شده گهر در استان لرستان بازی نکند انتقاد کرد.
محمد یاراحمدی با تاکید بر این که بازی‏های گهر باید در لرستان برگزار شود، افزود: برنامه داریم تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود بازی‏های خانگی تیم در خرم‏آباد برگزار شود.
وی تصریح کرد: ذهنیت بدی توسط عده‌ای بین برخی مردم دورود ایجاد شده که اگر تیم به خرم‏آباد برود دیگر به دورود برنمی‏گردد که این به هیچ وجه صحت ندارد و هر زمانی که دورود آماده میزبانی باشد، بازی‏ها در این شهر برگزار می‏شود.
یاراحمدی با بیان این که به احتمال زیاد بازی بعدی خانگی گهر با نفت تهران در ورزشگاه تختی خرم‏آباد برگزار می‏شود، یادآور شد: این ورزشگاه در حال بازسازی است و به مراتب از ورزشگاه دستغیب شیراز بهتر است؛ ما استادیوم انقلاب کرج را به عنوان ورزشگاه اصلی معرفی کرده‏ایم و پس از بازدید نمایندگا AFC، می‌توانیم در استان خودمان بازی کنیم.
سرپرست گهر دورود خاطر نشان کرد: کارشناسان AFC چهاردهم شهریور به ایران می‏آیند و از امکانات تیم‏های پیکان قزوین، آلومینیوم هرمزگان، صبای قم و گهر بازدید می‏کنند که ما در حال حاضر مشکلی نداریم و امید می‎رود پس از این‏که امکانات ما در کرج تایید شد و امتیازی از کشورمان کم نشد، می‎توانیم در لرستان بازی کنیم.
وی با بیان این که هیأت مدیره گهر به سبب کمبود وقت عوض نشدند و همان هیأت مدیره فصل قبل هستند، عنوان کرد: چون این کار زمان‏بَر بود و حداقل عوض شدن آن یک ماه طول می‏کشید ترجیح دادیم همان هیأت مدیره فصل قبل را اعلام کنیم و دفتر باشگاه هم با کمک آقای هاشمی در کرج راه‌اندازی شده و مشکلی از این بابت هم وجود ندارد.
یاراحمدی تاکید کرد: باز هم می‏گویم اگر بازی‎ها در استان لرستان برگزار شود، به نفع ماست و خرم‏آباد یا دورود فرقی نمی‏کند. چون دلم می‏سوزد این‏ها را می‎گویم و بدون شک هر کسی اهل ورزش باشد، با برگزاری مسابقات در خرم‏آباد تا آماده شدن ورزشگاه دورود موافق است؛ اگر بازی‏ها در استان خودمان باشد گهر نتایج به مراتب بهتری می‏گیرد و داوران به راحتی حق ما را نمی‏خورند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 8533
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1